En dag med känslostormar

Idag har varit en dag med många känslor inblandade. En stunden har lyckan lyst mot mej för att nästa sekund bli alldeles molnigt. Dom molniga perioderna blir färre och färre, kortare och kortare, men när dom väl kommer vet jag inte hur jag ska överleva. Kan knappt andas. Panik. En separation är aldrig lätt.

Jag är lyckligt lottad med några helt underbara vänner, ni vet vilka ni är. Vet inte hur jag ska kunna tacka er, ni betyder otroligt mycket för mig!!! Sanningen är alltid bäst, tro inget annat! Jag vill inte ha medhåll om mina tokiga idéer om dom inte är bra. Jag behöver det inte heller, då kommer jag aldrig uppåt!

E, you´re the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0