Lördag

Ja då var den här dan snart slut å då.

Började med loppis. Helt värdelös kan jag ärligt säga! Fick nästan inget sålt. Dock var min oväntade kärlek med tumstock där! ;) Så snygg å så söt unge! Även en goding till brandman dök upp! Tänk vad dom små pojkarna växer till sig! Nu var han ju en man! Knappt sett honom på ca 12 år. Blir nog många prommar på Hoberget i fortsättningen!
Bestämde även att jag ska vara där nästa lördag igen. Deal!

Efter det åkte jag hem och städade lite till älskade E skulle komma! Hann inte så långt för hon kom tidigare än planerat men vad gör väl det! Ännu mer tid till skitsnack! Lagade en grymt god kycklingrätt. Sen blidde det ostkrokar å cola till Black Jack! Nostalgi! Så sköna kommentarer.

Nu har hon åkt hem så här sitter jag och gör ingenting! Borde väl lägga mej. Ska knalla 1 mil i morron. Å kalas på eftermiddan. Å sen kanske tradera-packning! Ja det blir en lång dag!

Till sist, Tack E för en kanon-kväll!

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: tess

Här regnar det och eftersom jag är ny opererad så ska jag inte grejja för hårt. Annars finns det att göra det kan ja lova.



Fortum??? //tess

2009-05-10 @ 13:05:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack själv! =)=)=)

2009-05-10 @ 13:51:49
URL: http://evelinas.webblogg.se/
Postat av: Anne

Man kanske skulle besöka loppis lite oftare =)

2009-05-11 @ 09:53:43
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0