Onsdag men som fredag!

Haft fredag hela dan och tänkte sluta kl 16 på jobbet, var ju kul ända tills jag insåg att det var onsdag å jag fick stanna till 16,30 :( Riktigt skit-dag idag har det varit. Massa tjafs å tårar. Ge mej styrka! Måste lära mej att ta bort all dålig energi jag bara suger till mej.........

Beställde en intressant bok idag (hoppas jag) berättar mer om den när jag får den. Den handlar om änglakontakter iaf ;)

Nä det blir kort ikväll å känner jag! Orkar inte skriva nå mer....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en trevlig helg också, även om dagen inte blev så bra.



det finns en bok om energitjuvar... hm, minns inte titeln nu men när jag hittar den här hemma ska du få veta. Du kan få låna den efter att jag har läst den själv :D

2009-05-20 @ 21:32:10
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Glömde: Änglakontakter låter spännande! Vill gärna veta om den var bra sen :)

2009-05-20 @ 21:33:49
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Låter vansinnigt spännande, kan vi inte prata om den boken idag? Gick en timmes promenad igårkväll efter min halva pizza - det blev inget vin utan cola istället. Är min PT nöjd? Kramis

2009-05-21 @ 06:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0