Ösregn och tandläkar´n

Ja just nu verkligen öser regnet ner. Kan nog vara åska i det, när jag kom hem tidigare var himlen alldele blå-svart. Nu börjar den här skiten. I hate it!

Dagen började med ett besök hos diabetessköterskan. Vågen visade -6 och jag blev överlycklig. De andra resultaten var bra även dom. Skönt! Jag blev så glad.

Sedan jobbade jag för fullt. Jag och en kollega var ensamma på eftermiddan i telefon. Tufft!!! Pratade med en trevlig tekniker som jag ska ut å dricka öl med när jag flyttar ner :) Eller alla vi som flyttar ner.

Efter jobbet väntade tandläkaren. Min stora fasa här i livet. Tro det eller ej, men för första gången ever på en undersökning hade jag 0 hål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lycklig!

Enda som förstört dan e häxan jag mötte imorse............................. :(

Nu ska jag kolla lite på sjukhuset! Höres!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tror jag anar vilken häxa du menar!

2009-05-07 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0