Storstädning

Har en riktig röjar-dag idag! Kanske lite konstigt att ha det en sån här varm och skön dag men jag orkar mycke mer när vädret är fint! Just nu känns det som mer kaos än innan jag började :) Är och plockar lite här å där och inget blir gjort ha ha! Har iaf fått ner 2 kartonger, 1 resväska och 3 säckar i källaren. 2 säckar står och väntar på att bli körda till Erikshjälpen. Tänk så mycke skit man har!!! Igår var jag till loppisen för sista svängen innan sommaren och flytten. Har blivit av med jättemycket, tack till alla er som tar hand om mitt rammel ;)

Kurre gillar när han har en aktiv matte! Han springer efter och leker! Källaren är hans favvo-ställe så han har fått vara där nere ett tag. Nu kommer han å kikar vad jag gör, tycker väl jag sitter för stilla. Bjuder på en bild på honom:



Nä nu ska jag städa lite till sen till Lottefors och tvätta. Får se om det blir en fiske-sväng ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, det är vid flyttar man märker hur mycket onödiga saker man har :o)

2009-05-25 @ 08:26:53
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: tess

På en skoaffär i Degerfors av alla ställen. 149 kr bara....



Allt bra??

2009-05-25 @ 20:06:56
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0