Tisdag

Ja en tisdag som vilken som helst efter 6 februari. Jobbat och ätit. Varit på Statoil å surrat :) Flumm! Varit på Dollar och shoppat lite till festen på fredag. Färgglatt! Försökt gått med Kurre i koppel, han kröp... Och nu? Klockan är 18:45. För tidigt för sängen. Ingen ork att dra igång nåt projekt.  Tv? Nä va. Promenix? Ja kanske, men det blir nog regn när som helst.

Nä men fy va neggo jag är! Bättre kan jag. Klart jag ska ut i regnet! Finns inga dåliga kläder? Eller dåligt väder kanske det var?

Undrar om jag vågar slänga iväg ett sms. Nja... Kanske bättre att vänta tills fredag? Kan jag återigen skylla på vinet... Ganska bra ursäkt de. Fast det är ju helt klart seriösare idag.

Flytten närmar sig. Bara 3 dagar kvar att jobba i Arbrå nu. Blandade känslor. Tänk om jag aldrig mer får se honom? Tänk om han är far till mina kommande barn?

Nä nu ska jag ta och förflytta mej härifrån innan jag svävar ut för mycket.

Vilka är ni som läser????????

Kommentarer
Postat av: tess

Å va spännande,, ja önskar dig all lycka och även på kärleksfronten... En dag hittar du rätt och då blir det mindre problem... //Tess

2009-05-26 @ 20:02:12
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ingrid Cedergren

Jag läser :-)

2009-05-27 @ 10:57:47
Postat av: Cagge

din trogna läsare:-)

2009-05-27 @ 14:42:36
Postat av: Anne

Jag är en av dina läsare =)

2009-05-27 @ 14:49:23
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0