Sköna söndag

Eller nåt i den stilen! Har ingen motivation att göra något alls idag. Sov till 11, vet inte när det hände sist. Chili con carne till frukost eller lunch kanske det kallas. Kollat lite på reprisen av idol. Inget vidare, känner mig rätt less på det. Har ingen favorit men det är nåt som låter iaf. På eftermiddan blir det danskurs. Känns inte kul det heller. Det är nog vädret som gör det. Så himla grått och regnigt. Måste ha lampor på annars är det typ svart här inne.

Igår hade jag fullt upp. Var till K på promenad, lunch, kort-visning och fika! Jättegott allting : ) Promenaden blev dock en aning blöt eftersom det hällregnade men det finns inget dåligt väder! Som tur var hade jag väskan med träningskläder i bilen och kunde byta byxor. Därefter åkte jag till kusin M/H på kalas. 21 år har hon blivit den lilla skiten! Massa gott fika och lite mat även där! Me lika såna dagar : )

I morron blire att sitta hemma och plugga. Praktiken är ju tyvärr slut nu. Saknar redan mina barn : (

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0