Söndag igen

Ja, tänk, nu är det söndag igen! Mina veckor består verkligen av måndag och söndag. Tiden där emellan går sååå fort så jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja göra. Det sociala livet blir verkligen lidande just nu men så måste det få bli. Min utbildning är prio 1 just nu. Så till er jag försakar, jag kommer tillbaka : )

Fick ett sms från min systerdotter i torsdags där hon upplyste mig att nu är det minsann BARA 3 veckor kvar tills jag fyller år... Ha ha hon är för go hon : ) Så med andra ord om 3 veckor idag ligger jag förmodligen bakis... : ) Det ser jag ju lite mindre fram emot då!

Nu håller jag på att grädda bröd. Nej, jag har inte varit duktig att baka... Det är såna färdigköpta baguetter man gräddar själv. Duger bra åt mig det. Lite go frulle så här på söndagen. Resten av dagen blir det är plugga. Har en uppgift i rörelse som ska lämnas in idag som jag inte gjort så mycket på än men det kommer! I kväll är det sista gången på buggkursen också. Blandade känslor måste jag säga. Har inte varit så taggad för det på slutet. Så vi får se om det blir någon fortsättningskurs. Känslan just nu säger nej.

Nej, nu måste jag kolla mina brön : )

Puss å kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0