Söndag

Söndagen den 8:e november 2009. Ja precis så säger vi i min förskoleklass varje morron : ) Dag, datum, månad och år! Barnen är så duktiga! Stortrivs verkligen i klassen. Barnen är jättesnälla och lyssnar på vad jag säger. Min llu är också bra. Trist att det bara var två veckors vfu nu. Skulle gärna stanna där för alltid : )

Idag kommer dagen bestå av plugg, städ och tvätt. På eftermiddan blir det danskurs igen efter några veckors uppehåll. Ska bli skoj, får se hur mycket som sitter kvar efter uppehållet : ) Var ju meningen att jag skulle på Black Jack i fredags men av olika anledningar blev det inte så. Jag kom heller inte iväg på kursen jag skulle på i helgen. Men det blir fler gånger : )

Nä nu ska jag ta och sätta fart och skriva om en estetisk erfarenhet!!!

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0