Tisdag

Ja, jag fortsätter med mina fantasifulla rubriker! Är det inte roligt så säg : ) Närå men rubriken är väl ändå inte det viktiga. Fast det är kanske den som lockar läsare? Jamen titta, nu blev det en reflekterande text! Jiiihoo jag har lärt mig något i skolan! Tra la la la la : ) Sitter och pluggar för fullt. Eller borde göra det rättare sagt. Så fullproppat i mitt huvud nu så jag vet inte var jag ska börja. Tyckte jag fått till en bra planering men den sprack rätt rejält så det är bara att göra en ny!

Igår var jag till Gävle på sjukhuset. Gick bra men det kändes lite äckligt. Massa stötar i armar och händer. Bara att invänta resultat från doktorn. Sedan var vi och shoppade en hel del i Valbo, jag och min älskade mamma. Det var en kanon-bra dag!

Back to reality!

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mammor är allt bra dom !! Men stötar lät läskigt !

2009-11-24 @ 11:17:16
Postat av: Nettan

Åh, jag vill också till Valbo och shoppa!! Men nu innan jul blir det väl olidligt med folk där. :/

2009-11-24 @ 20:19:56
URL: http://inevershutup.blogg.se/
Postat av: tess

Klart de är älskade men det är tufft att sitta med dessa samtal som bara tar upp det negativa. man må tyvärr inte så gott av de... men som sagt de är ju lite det man får hjälp utifrån. men de e tufft. //Tess

2009-11-26 @ 18:57:34
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0