Akuten

Ringde sjukvårdsrådgivningen igår som bokade in en tid direkt på akuten. Ja ja lika bra att kolla. Satt och vänta och fick till slut komma in på ett rum. Tog några prover och feber och sedan försvann hon. Då insåg jag att väntrummet var rätt roligt ändå : ) Där rörde det åtminstone på sig! Var någon i ett rum nånstans breve som låg och skrek oavbrutet. Till slut kom doktorn. Skrev ut recept på några olika medikamenter. Fick med mig så jag har så jag klarar mig tills apoteket öppnar. Hostan känns redan bättre!!! Tack doktorn för det! : ) Hoppas verkligen denna envisa förkylning ger med sig nu. Vill vara pigg och alert så jag orkar träna som jag vill! : ) Lite får jag nog skylla mig själv att det dragit ut på tiden, har ju så svårt för att vara stilla och vila. Men, vila kan man göra i graven ; )

Tidigare på dan igår var jag och Frida ner på stan en sväng. Dansoteket hade dansuppvisning. Frågan är vad vissa kollade mest på, oss eller dansen?????? Vi gjorde nog succe! Av att bara stå helt stilla... Träffade syster med familj och pratade en del med dom. Vilket absolut inte gjorde saken bättre för vissa. Ja samma vissa som jag nämnde tidigare. Moahaha vad jag gillar att retas! Speciellt när det är så uppenbart vad hon är ute efter. Tack Frida för en fantastisk dag ha ha ha ; )

Din blick gjorde mig svag. Den sa så mycket. Vill inte se dig så ledsen. Det passar dig inte. Ta ditt förnuft till fånga. My heart belongs to you... ♥

Idag ska jag bara städa och läsa engelska. Ska försöka få klart Aunt Augusta idag. Och ikväll är det ju dans igen! Så kul!!!

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre!

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du gumsan, det var en upplevelse. Vi måste verkligen ses snart igen! Kraaaam

2009-10-12 @ 07:26:25
URL: http://fridaolsen.blogg.se/
Postat av: tess

Hoppas du kryar på dig! //Tess

2009-10-12 @ 09:29:41
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nej, men...Inte hade jag fattat att du också har en blogg. :) Har du verkligen länkat till den förr när du lämnat kommentar på min blogg? I så fall har jag missat det... Men, men - då har jag en till blogg att följa nu! Kan aldrig bli för många! ;)

2009-10-12 @ 15:32:55
URL: http://inevershutup.blogg.se/
Postat av: tess

Ja det är inte skoj speciellt när man ska gå upp av mediciner det är inte skoj alls...



Ja kan man klara det själv är det ju bra men det är tur det finns hjälp med magoperationer oxå...



Men prova allt själv först... och du har ju gått ner det syns. Du har kämpat.



//tess

2009-10-13 @ 09:01:03
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0