Mår som en...

Envisa förkylning som aldrig vill ge med sig. Har varit så här i 2 och 1/2 vecka nu och ingen bättring känns. Suck! Hostar, snorar och halsen gör ont. Tur att jag pluggar hemma... Borde väl kanske ringa HC men känns fjuttigt för en förkylning... Fast iofs ska man bara använda nässpray i 10 dagar utan läkares inrådan. Detta gör att jag inte är riktigt på topp nu och orkar med att vara trevlig mot allt och alla. Jag gör mitt bästa men känner att jag inte riktigt räcker till. Men, det tänker jag inte ta på mig utan den som hakar upp sig på det får helt enkelt köpa situationen.

Tog nyss en ibumetin, får se om huvudvärken åtminstone ger med sig.

My heart belongs to you.... ♥

 

Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0