Min blogg

Men ändå vågar jag inte skriva allt jag skulle vilja. Det är av den enkla anledningen att jag vet att det finns dom som hakar upp sig på saker och ting. Hur vore det om jag fick använda min blogg som ett sätt att skriva av mig? Jag behöver inte tryckas ner längre än nödvändigt. Jag tycker själv jag mår bra nu men självklart kommer det dippar. Det gör det i dom allra flestas liv skulle jag nog våga påstå. Visst, jag har haft ett tufft 2009 men saker och ting kan bara bli bättre? Eller hur? Jag jobbar med mig själv. Vad mer kan jag göra? Sen vet jag med mig själv att det går att följa ett mönster när dom här dipparna kommer. Jag känner min kropp så väl att jag vet.

Over and out!

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, livet går upp och ner! Det gäller att veta hur man ska ta sig upp igen bara, när dalen är där. :)



Min bok med baby-Disney?! Hm... Det minns inte jag. :) Vad var det för nåt?

2009-10-31 @ 08:34:38
URL: http://inevershutup.blogg.se/
Postat av: tess

Klart det är din blogg och du får skriva vad du vill. Gör det och lär dig det som är tufft... SKITA I VA ANDRA tycker om de... ja veeet de e tufft som fan. Skitjobbigt. Men trots detta borde vi stå på oss. GLad att du jobbar vidare och du når ju framåt eller hur? Du kan... du har kommit en bra bit på väg.



Hur går skolan? //Tess

2009-11-02 @ 15:46:31
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0