Social

Igår hade jag en riktigt social dag. Började med att åka och köpa lite blommor med mamma. Därefter lunch med Carola i Arbrå. Var ju hur länge sen som helst jag träffade henne så det var riktigt roligt! Måste vi göra om snart ; ) När jag hade skjutsat tillbaka henne till jobbet hade jag fått sms från Emelie som ville gå en sväng på stan. Sagt och gjort så åkte jag ner. Vi kollade igenom allt på typ 20 minuter ha ha! Släppte av henne vid bussen.

Åkte hem och tänkte slappa men så fick Frida och jag en kanonidé! : ) Åkte tillbaka till Lottefors och sedan ut på äventyr. Säger inte mer ; ) Men trevligt hade vi hahaha!!!

Slutligen så var jag till min kusin med familja hälsade på. Var lite Spotify-support : ) Satt där och pratade en massa så när jag kom hem var kl. 22,30 : ) Kul med såna här dagar ibland.

Såg någon igår så det högg i hjärtat. Drömde om samma person.

Idag blir det nog lite plugg!

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: tess

Ja förändringar e bra... å jag blev nöjd med håret även om det är svårt att fånga på bild... Hoppas du får en fin helg. //tess

2009-10-09 @ 11:04:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0