Söndag

Vart tar veckorna vägen egentligen? Tycker nyss det var söndag och danskurs. Nu är vi här igen. Inte för att det gör något, dansa är roligt : ) Den här dagen innan dansen ska bestå av städning. Nu måste jag komma ikapp här hemma. Risken är väl att jag fastnar på Idol-repriserna : )

Igår var jag och E till Dalarna på shopping! En nätt resa på ungefär mil ; ) Ja, nu är det ju inte så långt men vi körde lite vilse... Var på en skogsväg som var mindre än vägen till Roren. Den är autobahn i jämförelse. Ha ha! Roligt hade vi och till slut kom vi fram till Lager 157! Men va värdelöst! Fanns absolut inget för någon av oss. Scorett outleten var dyr. Nä, dit kommer jag nog inte åka igen!

Därefter begav vi oss till Borlänge och Kupolen. Me like : ) Startade med mat på Matpalatset. Som jag längtat!!! Mums med bröd och dressing : ) Shoppade ett par jeansleggings, ett par svarta tights, ett linne och örhängen. Det var nog allt. Ja, make-up svampar också. Men det är roligt att komma iväg på lite tokigheter! Åt en marängsviss Mc Flurry men attans vad skumbananer dom hade i den!

Perfekt med leggings till både stövlar och kängor. Nu är jag nästan redo för hösten/vintern. Bara en jacka som saknas!

Nu blir det lite frukost sedan ska jag dra igång med städningen. Det är min förhoppning ialla fall : )

Drömde något roligt i natt. Ha ha! Sanndröm, ja tack : )

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: tess

Jo visst kan man känna att det är lättare men just nu orkar inte jag det. Jag måste ta mitt... men jag lyssnar gärna och hjälper men jag tar inte andras skit. //Tess

2009-10-04 @ 11:19:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja det känns ju som om vissa jobb inte är värda nått faktiskt.... och vi är väl alla viktiga anserjag? //Tess

2009-10-04 @ 11:30:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kul med shopping! :) Jag gillar inte heller lager 157, det ligger ju här utanför Borås, alltså det första. Jag var sjukt besviken första gången jag var dit. Svindyra märkeskläder liksom, man vill väl fynda ju! :P Men som tur är ligger massa andra butiker i anslutning som har vrakpriser.

2009-10-04 @ 19:03:32
URL: http://halksocka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0