Söndagkväll

Efter att jag började plugga så gillar jag faktiskt söndag-kvällar! En vecka av fyra har jag Gävle och mina klasskompisar att se framemot däremellan får jag vara hemma och plugga! Vill jag sova ut så kan jag göra det men med resultatet att jag får sitta längre på kvällen. Vissa dagar kan det faktiskt vara värt det.

Idag har jag varit på danskurs. Foxtrott (med reservation för stavning) stod på programmet idag. Efter tre timmars grillning tycker jag mig behärska det rätt så bra. Längtar tills jag får prova på ute på riktig dans! Det är något jag verkligen ser framemot nu! Uppehåll på buggen i två veckor.

Nä nu orkar jag inte skriva nåt mer. Hade tänkt skriva om en sak men det får bli en annan dag.

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du får se till att imponera på Mr L i december nu då ;-)

2009-10-27 @ 12:03:44
Postat av: Nettan

Att börja dansa igen ska bli ett framtida projekt! Det är ju så kul!



Var dansar du?

Jag har också dansat afrikanskt innan, men via ABF. Det där afropowerdance har jag bara hört gott om! :)

2009-10-27 @ 20:30:44
URL: http://inevershutup.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad kul med danskurs, gick bugg kurs för snart 10 år sen, skit kul.



Hoppas att allt är bra med dig!



Klämmen!

2009-11-01 @ 15:41:24
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0