Kaffe och köttbullar

Det är vad min lunch består av idag! Kalla färdiglagade köttbullar med en mugg kaffe :) Är det inte näringsriktigt så säg! Är helt besatt av såna köttbullar. Ja ja ja, jag vet vad dom innehåller men smakar gott gör dom! Är annars ordentlig och lagar egen mat för det mesta, kvalitet smakar bäst! Ja nog tjatat om detta.

Som ni ser så kan jag inte hålla mig härifrån. Men vi får se hur länge jag tycker det är kul. Kommer ha en hel del skolarbete att göra framöver.

Idag tror jag att jag ska ta en tripp till Söderhamn. Skulle behöva något nytt att ha på mig på båten på söndag. Ska bli kul! Äta och dricka gott!!!

Puss å kram på er!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja du gumman de va ett tag sedan du va hos oss och byggde lego... en fyra år sedan eller nått i den stilen. jag skilde mig ju för tre.... ja men tre är det nog det var den sommaren.... Ja du tiden rusar iväg jag blir rädd nästan.



Hur går det med studierna??? //Tess

2009-09-06 @ 11:09:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0