Lördag

Lördag och solen skiner. Jag ska till en av mina bästa vänner idag. Jag ska bli bjuden på lunch! Smakens! : ) Ont i skuldran så det går upp i huvve. Aj aj aj... Men jag är ganska van efter 7 år eller vad det är. Kommer i perioder. Ska börja träna till veckan så då brukar det bli bättre. I morron ska jag börja på buggkurs. Det ska verkligen bli kul ; ) Som jag ränt på dans utan att kunna dansa! Ändring, tack : ) 

La ut lite saker på Tradera igår. Får se om jag får något sålt, brukar gå bra : ) Tur man kan glädja någon med sina gamla kläder : ) 

Resten av helgen kommer nog bestå av plugg. Har ju en del att göra inför nästa inne-vecka : ) 

Nej nu ska jag inte slösa bort dagen här.

Puss på er : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0