Söndag

Veckans underbaraste dag : ) Iaf sen jag började plugga! Ha ha! Den här dagen kommer att bestå av i stort sett två saker, plugg och bugg! Blev ju till och med lite rim där : ) Idag ska jag försöka göra klart första examinerande seminarieuppgiften, det är mitt mål i alla fall. Sedan mina vänner, ikväll är första gången på buggkursen! Det ska verkligen bli kul. Hoppas det finns någon kille att dansa med, lät som det var ett stort överskott på tjejer. Äh, det är nog roligt ändå! : )

Nej, mot böckerna värld : )

Ha en riktigt fin dag i solen och höstluften.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: tess

De lät ju inga fel. Man kanske skulle våga börja på en bugg kurs. Det är ju grymt bra motions träning. Om jag får med daniel så skäms jag nog inte.



vi blev ju tvingade att dansa i sjuan och jag lovar att de där satt sina spår... de e synd för de ser så kul ut. //tess

2009-09-13 @ 13:30:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Jag borde det oxå kanske... de vore skoj faktiskt. Men jag vågar ju inte feg som jag är. //Tess

2009-09-14 @ 08:02:44
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Cagge

Hur gick det på buggen då?

2009-09-14 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0