Tisdag

Bättre fantasi har jag inte. Borde sitta med näsan i pskyologi-boken nu men hamnade här istället. Även fast jag tycker psykologi är väldigt intressant! Men inget går upp mot datorn ha ha ha : ) Big joke! Fast lite beroendeframkallande är den allt.

I morron ska vi träffas några stycken klasskompisar, först käka lunch och sen plugga. Det ser jag framemot! Fast först på morron blir det ett pass nordic power. Ska bli gott att svettas lite : )

Idag har jag varit med Ceasar medan m & p var ner till Gävle på sjukhuset. Han var så lugn och snäll och sov mest. Ja vi busade och gick ju i skogen så klart!

Här skulle det varit ett kort på han men jag orkar inte hämta telefonen ha ha!!!

Nej kära läsare, mot böckernas underbara värld!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: tess

Skrattar.... ja bandy eller som han säger IS bandy... de e grejjer de. Förra året kunde han knappt åka men fasen va fort de lär sig. Han tycker det är otroligt skoj...



//Tess

2009-09-30 @ 08:32:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0