Trevlig helg

Började helgen med party i fredags. Hade jättekul på förfesten. K hade gjort supergod mat och sen blev vi massa folk som satt och tjattra. Drog ner på Tranan. Perssons Pack spela men det missa jag. Hade rätt kul där. Träffa massa folk jag inte sett på länge och andra som jag sett ganska nyligt ha ha. Fick en del svar men sen om det är sant eller ej återstår att se.

Igår var jag först på stan med Camilla och fika. Jättemysigt. Sen fick jag sms från Frida som undra om jag ville hänga med på teater. Visuell teater. Det var en upplevelse. Ha ha! Ingen av oss fatta handlingen men vad gör väl det? Sen åkte vi på Statoil och träffa på nån rolig snubbe. Ha ha! Kul att äntligen få träffa dig!!!

Idag har det varit lugnt. Bara slappat åsså buggkurs. Går bättre och bättre men nån fullfjädrad dansare är jag inte än! : ) Men, det går framåt iaf!

Nu tänker jag faktiskt lägga mig. I morron är det läsning som gäller igen.

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: tess

Tack gumman! Och hoppas skolan går bra och att du klarar det du varit iväg på... go girl! //tess

2009-09-28 @ 10:28:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Vilken tur att Albin spelar just Bandy då han har alltså valt helt rätt hi hi...



//Tess

2009-09-29 @ 18:10:42
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0