Trött

Tusan vad trött jag är ikväll. Slocknade nyss i soffan till Superstars. Å fryser gör jag också. Är det månne hösten som gör sig påmind? Helt underbar luft ute nu. Hög och klar. Har dock inte varit ute så mycket idag eftersom förkylningen börjat om...

Imorse hade jag klockan ställd på 7. Vaknade med grym värk i halsen. Bara upp och sätta igång vattenkokaren och bälja te. Läste sedan lite i boken om utvecklingspsykologi. Därefter blev det ett pass Nordic Power. Inte det smartaste men vem har anklagat mig för att vara smart?

Hem och duscha och sedan ner på stan igen. Käkade lunch på Kina med Kerstin och Katarina. Sedan gick vi vidare till biblioteket och gjorde ett grupparbete. Mycket trevligt.

Har varit och busat lite med Ceasar också. Svårt att hålla sig därifrån : )

I morron börjar innebandyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas på någon kommentar från er kära läsare, jag ser ju att ni finns : )

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0