Påskdagen

Idag blev jag oväntat bjuden på middag till mormor & morfar. Fick jättegod mat. Först lite påskmat och därefter kött & potatis (jag åt bara potatis och sås, inledde mitt muslimska liv idag ha ha) och till sist ostkaka med saftsås. Smaskens! Var där flera timmar och satt och pratade. Syster var oxå där! : )

Igår var jag upp till stuga och åt med mamma & pappa. Muuums va gott det var! Perfekt med påskbord som bakismat upptäckte jag! : ) Mammas mat är det bästa!

Mycket mat blev det i det här inlägget men det är ju det jag gjort i helgen. Förutom utgången i fredags då... Kan ta det i ett eget inlägg nån gång kanske. Finns inte så mycket att säga. But I still love you......................

Nu väntar sängen och trevlig läsning i form av kurslitteratur...

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0