Söndag

Nej, det är ju faktiskt måndag idag! Har gått och haft söndag hela dagen och tror inte jag är ensam om det. Och, det är ju en röd måndag! Blev lite fel när halv 8 hos mig körde igång just precis halv 8. Börjar på att bli lite trött nu så det får nog bli sängen. Har lite jag skulle ha gjort men orkar inte. Det får bli morrondagens huvudvärk.

Idag har jag mest pluggat. Och varit till Rengsjö och fått mig lite te : ) Gott och trevligt! Länge sedan jag var dit nu. Egentligen skulle vi ut på promenad men vädret lockade inte till några längre stunder utomhus idag. Kräksnö. Typiskt april-väder.

I morron ska jag fortsätta mitt plugg. Och träna : ) Nu ska det bli ordning på detta! Hårdkörning kan jag lova : ) Blivit alldeles för mycket gott på sistone... FY!

Nä nu säger jag go natt världen för idag!

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0