Underbar dag

Igår hade jag den bästa dagen på väldigt länge! Började med att hämta upp K på sjukhuset och så åkte vi ner på stan. Gick runt och kollade lite affärer men pratade mest. Sedan skulle vi äta lunch och det slutade med en mycket god pizza på vad det nu hette men det ligger brevid NK iaf : ) Blev sittande där och pratade någon timme. Därefter köpte vi lite fika och åkte hem till dom! Träffade P, A, E och J, ett kärt återseende : ) Det var faktiskt P som ville att jag skulle följa med in och fika! Satt där till kl blev 17 och insåg att oj vad tiden går fort när man har roligt. Det är så kul att kunna umgås trots att saker och ting är som dom är. Trivs verkligen med K och hela familjen. Det är en stor saknad i mitt liv.

Ja och det är mycket mer jag skulle vilja skriva om detta men det är för privat så det hoppar jag över. ♥

Nu ska jag krypa till kojs!

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0