V 34

Ja det är alltså min enda lediga vecka på hela sommaren! Sommarlov tror jag också att man kan kalla det ; ) Har lite grann jag ska hinna med hade jag tänkt:

* Klippa och ev. färga håret (måste övervinna min rädsla efter att glömt en tid hos min favvofrissa ifjol och gå dit igen för hon är bästast)

* Tripp till Valbo för inskaffande av diverse förnödenheter inför hösten

* Fika med mamma!

* Träna, ska börja med Camp Heden istället för Camp Molloy :P

* Putsa fönster

* Rensa garderober och lämna iväg till Eriks

* Umgås lite med bästa Camilla

* Försöka få in en dejt med bästa Frida

Ja mycket mer än så kommer jag inte på just nu ha ha!

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0