Feel-good dag!

Det kan man säga att jag haft idag! Började dagen med att inte få i backen på bilen vilket innebär att det bara kan bli bättre! Ner på sporthallen och körde ett pass styrketräning i gymmet. Så skönt! Skön dusch direkt efter träningen och sedan drog vi ner på stan! Kikade lite och shoppade ett par stövlar. Och tänk, jag fick igen skaftet! : )

Inte så bra bild men dom nåt upp till knät! Riktigt höga och sköna! Måste dock köpa möbeltassar och sätta under så att det inte låter så mycket när jag går och för halkrisken. : )

Därefter tog vi en lunch på NK. Inget slår deras grillade mackor! Det kan man kalla tallriksmodellen, massor med sallad och grejer, så mumsigt! Lite vardagslyx så där! : )

När jag varit hem och lämnat av lite saker så åkte jag ner till pappa för inlämning och avisning av bil. Fick skjuts hem, tack pappa!

Undrar just om jag skulle behöva plugga lite nu?

Puss å kram på er : )

 

 


Kommentarer
Postat av: Anne

Snygga stövlar till snygg tjej =)



2010-02-26 @ 21:18:39
URL: http://anne06blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0