Raserat tak

I torsdags kväll när jag satt och kolla på tv hörde jag världens duns. Trodde det var mitt balkongtak som rasat eftersom jag sett under kvällen hur det mer och mer såg ut som ett U. Kollade ut men nej då det var helt fortfarande! Kunde pusta ut. För en sekund. Tittar sedan ut på gården, mitt på gårdsplan ligger min snöspade. Taket över min bro har rasat!!! Snöspaden blev iväg skickad av kraften från taket... Tack och lov kom inget på min bil som står där breve! : )

Blev liiite svårt att ta sig ut men det finns en källardörr som jag kom ut genom. Ringde efter pappa som kom och hjälpte mig att få bort det samt att häva ner all snö från balkongtaket. Så nu är det ingen rasrisk hos mig längre : )

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0