Söndag

Dags att återigen bokföra en vecka som nått sitt slut. Har varit en riktigt bra vecka. Gävle-vecka med allt vad det innebär. Träffat alla klasskompisar, ätit alltför mycket onyttigt, haft intressanta föreläsningar och några värmande möten. Det är nog en bra sammanfattning av veckan!

På hemmaplan har det mest bestått av bandy. Idag blev det till och med dubbla matcher. Först U18-Sirius imorse med Bollnäsvinst 8-4 och sedan a-lag med Broberg som motstånd med vinst 6-3. Det är riktigt härligt att vara orange & blå just nu!

Igår var det kalas för Thilda som fyller 7 år nästa söndag men som då är hos sin pappa. Massa gott fika och lite spel blev det där. På kvällen åkte jag till Flästa för Yatzy-mästerskap : ) Fick mumsiga varma smörgåsar där. När jag kom hem körde jag fast i grindhålet, 5 cm från grindstolpen. Ni som vet var jag bor vet hur grova stolparna är = inget man vill krascha in bilen i! Skottade och grejade och fick till slut lös min pärla! Utan repor och bucklor, jag är kung på att köra bil!

I veckan blir det en hel del plugg, mys med Thilda och Melker, Valbo med bästa Emelie och säkert lite bandy också : )

Önskar alla läsare en riktigt trevlig V 9!

 

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Dom där onyttigheterna är nog bortmotionerade i ett naffs som du ligger i :)

2010-03-02 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0