Torsdag

Ja då var den här skolveckan slut å då! Så trist att just dom här veckorna ska gå så fort : ( Är ju roligt att träffa alla klasskompisar och allt runt omkring! Enda minuset är allt fika man lyckas trycka i sig : ) Men, det är ju gott ju : ) Innebandyn blev inställd idag igen... För få som kunde komma... Åkte istället och hämtade Tobbis efter träningen och skjutsade hem honom : ) Kul att man kan göra nåt som uppskattas!

I morron är det kvartsfinal nr 2. Hemmamatch. Får se om jag kanske får Thilda med mig : )

Jag känner att jag inte riktigt kan skriva vad jag vill i min blogg längre. Vet att jag inte ska känna så. Men samtidigt har jag inte samma terapibehov längre som vad jag hade för några månader sedan. Eller massa månader har ju passerat. Tror inte lösenord är lösningen heller. Äh, jag får helt enkelt skita i det sura som blir konsekvensen av vissa saker jag skriver! : )

Nu ska jag nog kolla lite på tv.

Puss å kram på er : )

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skriv på du, tycker jag! :)

2010-02-25 @ 20:28:15
URL: http://inevershutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0