Avsluta meningen

Länge sen jag höll på med nåt sånt här nu men nu äre äntligen dax : ) Trevlig läsning!


Jag har insett att min senaste kyss: var helt fantastiskt underbar
Jag lyssnar på: reklam på tv just nu
Jag pratar: ofta, gärna och mycket!
Jag tycker om: mina underbara vänner
Jag avskyr när folk: gör allt för att trycka ner andra
Min närmsta vän är: den som vet allt om mig
Min första vän hette: Erika
Kärlek är: något som saknas i mitt liv just nu
När jag borstar tänderna: bubblar det och smakar gott
När jag lagar mat: blir det stökigt!
Det sexigaste yrket är: hmmm polis tror jag!
Jag är rädd för: att förlora människor i min närhet
Den värsta känslan är: saknad och oro
Den bästa känslan är: kärlek
Jag är bäst på: att skjuta upp saker
Jag är sämst på: att städa
Om jag var ett djur skulle jag va: hund
Om jag vore en insekt skulle jag va: fluga
Om jag vore ett redskap skulle jag va: hammare
Jag kommer alltid vara: Malin
Det finaste som finns är: när giffarna gör entre på åsen ha ha ha
I sommar: ska jag bara njuta av livet
Sist jag grät var: några dagar sen
Jag kan: mer än jag tror
När jag vill tänka gör jag: går jag ut i skogen
När jag bakar så bakar jag: kolasnittar
Min mobiltelefon är: en av mina käraste ägodelar
När jag vaknar på morgonen: snoozar jag alldeles för länge
Innan jag går och lägger mig: tvättar jag mig och borstar tänderna
Just nu tänker jag på: barnkonventionen
Bebisar är: framtiden
Idag har jag: varit i skolan med mina roliga klasskompisar
Ikväll ska jag: vila ryggen efter snöskottningen
I morgon kommer jag: återigen styra kosan mot Gävle
Jag vill verkligen: ha ett sms!

Lite om mig just nu!

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0