Galen kväll

Gårdagen var helt galen men jösses så kul jag hade!!! Lasse Stefanz och The Playtones spelade på Tuppen och självklart så skulle vi dit!

Vi, det var jag, Camilla, Palle och Janne. Vi började kvällen hos mig. Singstar och vin, kan det bli bättre? Hade jättetrevligt här, massa skratt och sång! Ringde taxi vid halv 11 och hastade ut när den kom. Hann åka en bit när jag kom på att jag glömt att ha på mig parfym! Äh sa Camilla det går så bra ändå. Åsså kolla hon på mig å sa "men har du inga glasögon?" Gissa om ett asgarv bröt ut i bilen, alla inkl taxitjejen skrattade. Hon vände snällt så det blev både parfym och glasögon! Porrparfym naturlisch : )

In på Tuppen och första jag springer på är min klasskompis Kattis! Inte setts sen långt före jul så det var ett kärt återseende. Kvällen i övrigt bestod av mest nostalgiska möten med personer som jag inte sett sen Tuppen var öppet för länge sen! Kul!!!

Gick till baren och blev bjuden på öl sen gick vi upp på hångelhyllan och satt där nästan hela kvällen och pratade. Insåg att vi hade många gemensamma bekanta, kul!!! Blev bjuden på mer öl.... : ) Gick ner och sprang på min gamla kärlek ha ha ha! Som hade ett av mina gamla span med sig : ) Pratade lite som övergick i annat ha ha ha ha ha! Gick till garderoben och hämtade jackan. När killen kom med den så tyckte jag inte att det var min jacka! Men han övertala mig och efter att jag kollat i fickorna så insåg jag att det faktiskt var min jacka! Vänder mig om och där stod mitt ex Lars! Evigheter sen jag träffade honom, tror vi blev lika förvånade båda två! Kul att ses efter så många år. Han var ju trots allt min första riktiga pojkvän!

Skildes från Camilla och gänget och följde med xxx ut till bilen och skjutsade en person till Sport Inn där jag försökte få stanna men icke! Hem till mig och ja fortsättningen tänker jag faktiskt inte skriva om! Men mysigt var det!!!!!

Sammanfattningsvis: Galen kväll med bästa Camilla! Länge sen jag hade så skoj och fantastisk känsla att dela säng med någon! Myyyyyyys

Nu ska jag kurera förkylningen med lite glass tror jag bestämt.

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: Anne Larsson

=) Nu blev jag nyfiken

2010-01-23 @ 21:59:22
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jag är mest förvånad att du inte hittade en bussis :))))))

2010-01-23 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0