Långpromenad

Idag har jag varit på en riktig långpromenad med Ceasar. Var så underbart skönt ute, -9 och knarr under skorna! Det är vinter det! Tänkte gå en sväng i skogen men tror jag fått hjärtinfarkt om jag gjort det. Fy tusan vad plumsigt det var. Insåg det efter 25 meter och ändrade min plan. Det blev istället vägar och en runda på knappt 7 km. Känner mig riktigt duktig måste jag säga : ) Gäller att ligga i om jag ska fixa tjejmilen i augusti som är årets stora mål.

Efter det kollade jag på bandy hos mamma & pappa och blev bjuden på pizza! Mumsigt.

Nu är jag hemma med min lilla Kurre igen. Fixar matlådor till veckans jobb. Sista veckan som jag vet att jag har jobb. Ska bli skönt att ägna sig åt skolan igen även om extrapengar alltid är välkomna! I slutet av januari blir det lite extra och det tackar jag för : ) Skulle behöva åka på ikea en sväng, någon som känner för att hänga på?

Nu åter till köket : )

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0