Lista

Hi hi ovanligt va! Min stora passion : )

Årets köp: Ceasar (fast det var ju mamma & pappa som köpte honom men ändå)
Årets aktivitet: Vårruset
Årets händelse: DiLeva i Freluga
Årets upplevelse: Finlandsresan med Emelie
Årets sorg: Flytten från min kärlek... 
Årets utsikt: Leråkrarna på Rockweekend var en höjdare : )
Årets bästa: Måste nog säga att jag började plugga!
Årets nederlag: Att jag inte trott på mig själv
Årets pryl: Tunnelbaneremsor!
Årets film (enligt mig): Slumdog millionaire
Årets jobbigaste: Separationen...
Årets kväll: 30-årsfesten, say no more : )
Årets månad: December
Årets besvikelse: Svek från nära personer...
Årets mys: Promenader med Ceasar och gos med Kurre : ) Hoppas på annat mys i år : )

Ja det var lite om mitt år!

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: tess

mmm visst e han fin... å stor har han blitt. //Tess

2010-01-06 @ 11:21:30
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0