Nattjobb

Precis vad jag ägnar den här helgen åt. Har avverkat mer än halva helgen nu, bara typ 15 timmar kvar : ) Passen är 19-7 så det tar på krafterna kan jag lova. Men det är tur man har roliga kollegor så man kan skratta lite mitt i allt : ) Sov faktiskt ända till kl 17 idag (eller igår rättare sagt) så jag borde inte vara trött nu! Men det skulle vara skönt att krypa ner i sängen nu. Mysa lite med min Kurre : )

Till veckan blir det plugg igen. Ska skriva slutuppgiften. Hur man kan få in estetiska ämnen i svenskaundervisning. Tycker det är rätt intressant hur man kan komma ifrån den klassiska undervisningen. Faktiskt så tror jag att tidigarelärare skulle passa mig bättre än förskollärare men nu är det som det är.



Det här kunde lika gärna vara jag just nu! Inte för att jag får plats mellan skärm och tangentbord men lägga ner huvudet på tangentbordet en sväng skulle jag kunna : )

Vilket roligt inlägg det här blir känner jag! Bara jobb och skola. Men jag kan säga att fantasin är inte på topp så här mitt i natten. Tankeverksamheten fungerar inte riktigt.

Längtar efter lite kärlek i mitt liv. Vill ha en varm och go famn att krypa in i : ) Men det kommer väl när det kommer. Men lite längtan får man ha!

Nu ringer det!

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0