Nattsuddare

Nu är jag i farten mitt i natten igen! Tänk vad jag är aktiv : ) Börjar få lite grus i ögonen, tror minsann John Blund sprang förbi alldeles nyss. Känns att det är tredje natten med jobb. Inte den bästa bilden på John Blund men den får duga : )



I morron blir det att sova en stund och sedan plugga lite grann. Lika bra att köra igång så jag bli klar. På kvällen är det dags för att pass med aqua aerobic! Ska bli både skönt och kul. Den här veckan ska gå i träningens tecken. Måste ta tag i det nu på riktigt.

Blev bjuden på mat hos mamma & pappa igår innan jag började jobba. Helstekt kotlett med potatisgratäng. Mums va gott det var! En lång tunga satt breve med bedjande ögon. Vem kan det ha varit?????



Just det, den tungan var det : ) Min älskade Cecce!!!!

Nä nu måste jag nog jobba lite.

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0