Orka

Ja när man inte är pigg tycker jag att man rätt att vara lite off. Jag försöker så gott det går att vara positiv och glad men när febern tar över då orkar jag inte. Tydligen är inte detta accepterat av alla. Låt mig vara då om det är så farligt. Men, innan man öppnar munnen så tycker jag man ska tänka till lite hur man själv är. Nog om detta.

I morron väntar en lunch på Lilla K igen och denna gång med min kusin. Ska bli både gott och trevligt! Tänkte köpa 2 st krukor till så alla 4 orkidéerna står i lika. Kommer bli så fint i mitt fönster! : ) Bild kommer när gardinen är uppsatt. Ska även på Dollar och inhandla diverse småsaker som hålslag och chips : ) Blir nog en sväng ner på stan också utifall det skulle finnas nåt att ha på sig på kvällen.

Just det! Kvällen!!! Ska ha lite party här hemma med singstar och vin. Tanken är att vi ska vidare mot Tuppen och Lasse-Stefanz : ) Bästa Camilla med sambo och kompis kommer. Försöker röja upp lite så dom inte vänder i dörren.

Nä ni läsare nu väntar sängen.

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas det finns nå snyggt att vila ögonen på ikväll nu då :)

2010-01-22 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0