Seg

Idag är jag lite smått seg. Kan nog bero på helgen som varit! Men jag är så gärna seg om jag har sådana här innehållsrika helger!

Fredagen bestod av kalas hos mamma och pappa. Mamma fyllde år. Massa gott fika och supergod tårta. Kvällen var lugn, var bara hemma. Åt ytterfilé med hasselbackspotatis och tzatsiki. Kollade på Happis-Edsbyn.

Lördagen började jag med en tur med Evelina. Vi var på stan och åt supergott och sedan en sväng till Majas. Ja, några fler affärer hanns med därimellan. Efter det drog jag till Flästa på kalas för min kusin som snart fyller 25 år. Jättegod smörgåstårta där. Hade bandykläderna med, svirade om och åkte och hämtade Bitte och Thilda och sen upp på Åsen. Bollnäs-Villa men det var snarare Ville-Villa. Ville var suverän!

Dagen igår skriver jag om senare för nu har min rygg sagt upp sig.

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0