Skola

I morron är det dags för en tur till Gävle igen. En veckas hårdkörning väntar. Känns kul att träffa alla igen och dessutom köra igång med en ny kurs. Spännande att se vad den kommer att innehålla. Hoppas på mindre kaos än hittills... Men det kanske är något man får vänja sig med på högskolan... Ska finslipa lite och skriva ut uppgiften som ska lämnas in i morgon. Ska väl skriva ut studiehandledningen till nästa kurs också så man är lite förberedd.

Annars har dagen mest bestått av strykning och plockning. Julgardinerna är nertagna och upp kom lite ljusare gardiner. Fattas två fönsterlampor men det ska väl gå att ordna! Kollat på Sverige-Finland i bandy-vm och utklassning från Sveriges sida... Tyvärr! Håller ju lite på Finland jag : )

Lever på fredagen än ♥ Har dock lite dåligt samvete för hur jag behandlade en person. Men som vi sa tidigare idag, jag hade ju faktiskt inte lovat nåt. Även om det kanske var självklart... Men, det är mitt år och jag bestämmer ; )

Bäst jag tar och skriver lite skoljobb nu så jag blir klar på den här sidan dygnet.

Puss å kram på er : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0