Tomt

Tittar på sängen... Tänker tillbaka... Då så underbart... Nu så tomt... Vill bara ha mer... Rädd att bli sårad... Rädd att bli lämnad... Rädd att bli skrämd... Måste våga lämna dessa känslor bakom mig... Bara jag själv kan påverka... Bara jag kan styra mitt eget liv... Våga börja leva...

Låter värsta deppigt men så lycklig jag är nu är det länge sen jag var. Det ska ingen få förstöra. Ingen av mina s.k vänner ska få ner mig den här gången. Bara så ni vet. 2010 är mitt år och nu är det paybacktime!

Puss å kram på er : )

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kör hårt och messa tummen av dig :) fast bättre är ju att det inte blir så många sms utan fler dejter :)

2010-01-25 @ 17:29:56
Postat av: Anna

Idag är jag lite trög tror jag :) Menar du att hon inte tog emot några just nu eller vad?

2010-01-25 @ 21:29:22
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0