Träningsvärk

Mina ben känns som timmerstockar idag : ) Skön känsla faktiskt för då vet man att man gjort något! Har jobbat idag igen. Nu är det bara tre dagar kvar av det jag har bokat för tillfället. Nästa vecka ska jag plugga i en rasande fart! Bli klar med allt och sedan slappa V 3 : )

I kväll har jag kört ett pass aqua aerobic : ) Riktigt kul måste jag säga. Jobbigt som satan! Relaxen var ledig så efteråt fick vi bubbla : ) Gud så underbart det var!!! Synd att man inte unnar sig det oftare. Det går ju faktiskt att plocka med sig lite saker till sporthallen och ha lite mini-spa : ) Och, det behöver inte bli så dyrt!!! 

Nä nu ska jag försöka varva ner lite.

Puss å kram på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0