Tröttmössa

Som jag skrev i mitt förra inlägg så kom John Blund på en snabbvisit men jag tror inte han lämnat mig än! Känns att jag jobbat ganska mycket och framförallt 3 st 12 timmars nattpass. Idag händer inte mycket. Har lyckats äta lite iaf : ) Nu väntar jag mest på att klockan ska gå så jag får åka på aqua aerobics! Hoppas vattnet kan pigga upp mig lite. Tänkte slänga med lite inpackning och sitta i bastun en stund med det i håret. Borde göra susen för vintertorrt hår.

I morron blir det hårdkörning med slutuppgiften som ska lämnas in den här veckan. Har haft en paus från skolan nu när jag jobbat men nu är det dags att ta tag i det igen. Funderar på hur jag ska göra med jobb framöver. En del av mig vill medan den andra inte vill. Pengar är bra. Pengar är livsviktigt men samtidigt måste man ha ett liv. Svårt det där. Får ta mig en ordentlig funderare. Skolan är självklart prio 1.

Jag är så glad för att ni läser det jag skriver men ni får jättegärna kommentera också!

Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: A

Alltid svårt det där med pengar. Man blir inte rik av att plugga, men man mår bra.. ;-)

Jag "slåss" med funderingarna vill men inte vill jag också. Har ju inte behövt nåt studielån än, men nu blir det väl och lånar jag pengar för att plugga då hoppas jag att jag tänker på det och verkligen sätter plugget först så jag inte stirrar mig blind på slantarna och jobbar så mycket så plugget blir lidande.



Härligt det låter med aqua arobics, inpackning och bastu..! :-)



Ha de´gött!

// Annelie

2010-01-11 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0