Vinterdag

Idag är det en riktig vinterdag. Solen skiner och termometern visar - 16 grader. Så strålande fint utanför fönstret men jag tror jag håller mig inomhus idag. Skulle behöva städa lite och plocka ordning på lite skolsaker och sånt. Men, jag skulle även behöva åka på Dollar för att kunna plocka ordning! Behöver nämligen en hålslag. Aja, jag börjar så får vi se var jag hamnar!

Drömde om trynet i natt. Hemsk dröm ha ha! Tycker dom börjat dyka upp mer och mer nu. Den andra igår natt. Undrar vad det beror på.

Kurre leker för fullt inne i vardagsrummet hör jag. Sladdar som en galning. Han är för söt min lille kisse. Min allra bästa vän! Honom slår ingen.

Är lite nervös inför bandyn på onsdag. Hur ska jag bete mig överhuvudtaget? Titta? Inte titta? Vad finns mellan oss? Ja många frågor finns utan svar. Kanske får jag ett svar innan?

Nä mot städningen var det!

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0