Tisdag

Och ledig från jobbet. Ska strax åka till mamma som är hemma från stuga en sväng. Fick order om att handla lite så det är väl bäst jag gör det då.

Igår var jag och gymmade i värmeböljan. Fläktarna där är under all kritik. Fy satan vad varmt! Svetten rann redan när jag började och blev till och med andfådd vilket aldrig hänt förr när jag gymmat. Och, det berodde inte på ansträngning utan värme. Förstår inte att ett sånt stort gym inte har bättre luftkonditionering.

Idag har jag ganska fullt upp om alla planer går i lås men oftast brukar det ändra sig. Återkommer med en uppdatering om hur dagen varit senare kanske! ; )

Nu ska jag fixa håret lite och dra iväg!

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0