Midsommar

Då var midsommar över för det här året och vi går mot mörkare tider igen. Känns alltid lite vemodigt tycker jag när midsommar passerat för då vet man att snart är sommaren slut! Ja, jag vet, väldigt positivt tänkande men det är iaf så jag känner! Men, jag vet ju att hela sommaren egentligen ligger framför mig : )

Midsommarafton var lugn och skön uppe i stuga med massa go mat å lek med Ceasar : ) Resten av helgen har jag jobbat så det blir fina slantar i slutet av juli! Lagom tills det är dags att köpa ny litteratur till höstens kurser... Ha ha, värst vad jag är uppåt ikväll! Men det är ju mina sanningar så! Läs om ni vill annars får ni hoppa över!

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0