Sjuk

Är väl det minsta man kan kalla mig just nu. Blir tokig på förkylningar den här vintern, hinner lagom bli rätt bra så börjar det om. Idag har jag varit jättehängig och sovit mest hela dan. Totalt igentäppt i näsan och djupt slem i bröstet. Känns fin-fint kan man säga : ( Har laddat med ibumetin, hostmedicin, rinexin, c-vitaminer och massa frukt & vatten.

Usch, sitter just och tittar när sjukhushelikoptern lyfter. Känner ett obehag när den kommer för då är någon väldigt allvarligt sjuk. Nu blinkar den iväg... Känner känslan i kroppen från när mamma blev sjuk för två år sedan. ♥

Idag har bästa pappa varit hit och fixat min värme! Åh, vad jag är glad för det! Nu har jag ungefär 22 grader i HELA lägenheten! Kanske låter som en självklarhet med fjärrvärme men jag har den senaste månaden levt i ca 15 grader. Men det gick det å : )

I morron ska jag plugga med en klasskompis om jag inte mår sämre än nu. Blir kul att träffas och bolla lite. Blir rätt ensamt att läsa på distans ändå. Fast det är grymt skönt också att kunna lägga upp det som man själv vill.

Nä, nu ska jag surfa vidare.

Puss å kram på er : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0