Sol

Ja underbara solen är på besök idag! : ) Hur skönt är inte det då? Ska strax hoppa ner i duschen och sen vandra in mot city för en dejt med Evelina. Tänkte kolla på en jacka jag såg i Intersports utskick igår. Den var alldeles rosa : ) Och ni som känner mig vet vad min stora svaghet i livet är, ja just det, rosa!!! Om det blir köp kommer det in en bild! Promise!!!

Och nu börjar nerverna inför morrondagen komma. Hua! 40 bussar går det visst härifrån. Många massa folk kommer det bli. Måste fixa lite matsäck också. Är tydligen väldigt hårt med vad man får ta in på området. Aja, det löser sig!

Nu måste jag rusa! Ha en fin dag i det vackra vädret : )

Puss å kram på er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0