Söndagmorron

Söndagmorron och här sitter jag. Motiverad ända upp till tänderna att sätta igång med plugget. Not. Fattar inte vad det är med mig nu. Så himla tungt med skolan just nu, trösten är att de flesta verkar känna så. Motivation, kom tillbaka : ) Jag behöver dig mer än nånsin!!! Lyckades iaf få in en uppgift igår så nu är det bara resten kvar... *suck* Men, jag vet att jag jobbar bäst under press så jag är säker på att jag fixar det : ) SuperbästaMalin liksom!!!

Det är väl typ det jag ska göra idag. Tvätta lite också. Denna tvätt, fattar inte hur ofta jag tvättade när jag bodde med ex:et för nu tvättar jag jämt känns det som och då är det bara jag! Tvätta går väl an men att ta reda på den är ju bara sååå tråkigt. Men, i jämförelse med att plugga är det riktigt skoj!

Fil, flingor och lite jordgubbssylt. Det var min frukost idag det. Smarrigt värre!

I morron måste jag komma ihåg att ringa frissan och höra om dom har nån tid till mig. Nu ska det bli blont igen! That´s me liksom : ) Skulle vara kul att vara lite fin till på fredag ♥

Nu måste jag dra igång! Ha en underbar söndag allihop!

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: Anna

alla kommer in i en motivationslös period mellan varven under pluggtiden, inget ovanligt alls. Håll ut och tvinga dig själv lite lätt tills inspirationen kommer tillbaka igen :)

2010-03-30 @ 20:18:44
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Du får uppdatera om igår :)

2010-04-03 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0