Tisdag

Sitter vid datorn en sväng fast jag egentligen borde ta tag i litteraturen och få den läst. Är ju några böcker som ska plöjas fram till V15. Vissa intressanta och vissa mindre intressanta... : ) Yr i huvudet idag, tror det är sviter från vattenaerobicsen igår. Inte alls bra för min rygg så nästa måndag ska jag testa någon annan träning. Idag har jag varit och gymmat, känns att något sitter i ryggen och blev lite bättre efter det. Vi var även på NK och käkade en räkfralla. Är nog den godaste mackan som finns : )

Igår så gjorde jag klart en uppgift och skickade in den. Så skönt att kunna bocka av en grej på att göra listan. Men, det är 1000 saker kvar känns det som... Och hemtentan... Den ser inte ut att vara och leka med... Aja, detta är ju det jag brinner för så det ska nog gå bra! Hämtade Thilda och Melker på skolan och tog hem dom. Syster kom hit och så drack vi lite kaffe och pratade en massa. Så det var en helt okej dag!

I morron blir det förhoppningsvis Valbo med Emelie ♥ Skulle ha åkt igår men det varnades för grymt snöoväder så vi ställde in och sköt fram. Båda mina halvljus har gått sönder så det ska fixas innan vi åker. Var ner till pappa idag men det var så krångligt att byta så jag får komma tillbaka i morron.

Nu ska jag ta och läsa lite Vygoskij eller hur han nu stavar : ) Eller om jag åker till mamma en sväng... : )

Puss å kram på er : )


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Om ni har samma vårväder som vi äntligen har här idag så tycker jag att ett mamma-vovvebesök låter mycket bättre än nå tråkiga gubbar :)

2010-03-02 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0