Trött

Svider i ögonen, är det då man ska krypa ner i sängen? Trött, tröttare, tröttast det är en bra sammanfattning av mig just nu. Förstår inte hur man kan vara så trött jämt och ständigt. Sover 6-8 timmar varje natt så sömnbrist är det inte och inte heller sover jag för mycket som vissa är snabba att påpeka. Kan det vara den eländiga förkylningen jag dragits med sedan i september som satt sina spår kanske? Och en kropp som gått på högvarv sedan februari -09? Ja, inte vet jag men trött är jag!

I morron är det fredag men någon ledig helg verkar det inte kunna bli. Ska till mormor och fika på lördag för hon fyller år men annars blir det nog en hel del plugg. Vet att man ska unna sig ledigt på helgerna men just nu funkar det bara inte : (

Vill ha lite ♥ i mitt liv nu... Allt för länge sen sist.

Sova var det visst!

Puss å kram på er : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0